saadistforever

Alla inlägg under maj 2012

Av Emelie - 30 maj 2012 18:01

Så jävla söt!! eller hur??????    

 
Av Emelie - 29 maj 2012 21:49

Heeeej!!! Hur mår ni saadister??? jag mår välldigt bra förutom att jag saknar Eric så himla mycket!!!!

Jag ska börja skriva kapitel 3 nu, men jag vet inte riktigt när den kommer ut! vi får se!!! men jag tror att det blir snart iallafall! 

   

Du är så söööööööt Eric!! den sötaste, snyggaste och undebaraste person på denna jord!! love you forever!!  

Av Emelie - 29 maj 2012 15:06

     

   

hahaha, gud vad gullig du är här!! (eller du är alltid gullig men ändå)

Du är världens finaste människa!!     

  
Av Emelie - 29 maj 2012 07:34

Sååååå jäkla sööööööööööt!!!  

Av Emelie - 27 maj 2012 21:27

   Jag fick ta ett foto med Eric och sen fick jag  en atograf, när jag fick min atograf så stog
det bara inte hans namn utan ett telefon nummer och bredvid  numret stog det ring mig! Jag log mot han och
gick, men innan jag gick så gav jag Eric en kram! Sen ropade han –Felicia. Och
jag tittade på han och han tittade på mig och blinka med ena ögat, jag log mott
han och sen gick jag till Sofia och berätta allt!

_________________________________________________________________________________________________

Sofia stog och vänta på mig utan för matsalen, hon var så himla glad, det såg man på henne och jag var lika glad,

kanske lite gladare eftersom att jag fick hans nummer!

-hur gick det? Vist var han trevlig? Vist var han snygg? Sa Sofia ivrigt till mig!

-Det gick jätte bra, och han var super trevlig och han var hur snygg som helst.

-Ska vi gå frågade Sofia mig.

-Ja, vist sa jag med en liten ledsen röst efter som att jag inte vill lämna Eric, men jag var väll tvungen eftersom att alla redan var i klassrummet.

-Undra vad vi ska göra nu, sa Sofia.

-mm, undra, men inget kan slå Eric konseren, eller hur? Sa jag till Sofia

-Nej,precis, absolut inget kan slå det!


Alla satt redan och vänta på oss i klass rummet men som tur så hade våran lärare inte kommit än! Efter fem minuter så kom hon, hon sa att vi skulle gå och äta tillsammans på en jätte fint ställe som våran lärare hade bestämt, så vi viste inte riktigt vart vi skulle, men nyfikna var vi allt! Det tog inte så lång tid att gå dit så vi var där på typ tio minuter! När vi var där inne så gick vi och satte oss och sen fick vi se vad som fanns att äta! När alla hade bestämt vad vi skulle ha så beställde vi och vi fick vänta väldigt länge eftersom att vi var så många! Men tillslut så fick vi vår mat och vi åt och hade det jätte bra.

-Titta vem som är där, sa Sofia till mig väldigt tyst!

-Vart då nån stans, sa jag.

-Där vid kassan sa hon!

Jag kan inte tror det, är han här Eric Saade , jag börja nästan gråta av lycka men det kunde jag ju inte göra in för min vänner. Jag sa till Sofia att vi skulle låsas att vi behövde gå på toa fast vi skulle gå till Eric istället! Sofia tittade på mig och sa till våra vänner att vi behövde gå på toa, alla sa okej, och vi närmade oss Eric! När vi var nån meter från Eric så såg han oss och då ropade han hej till oss och gav oss varsin kram!

-Tänk att vi ses två gånger på en dag, sa Eric till oss med en glad röst!

-Ja, det är helt underbart sa jag till han och börja små skratta lite.

Efter två minuter så behövde Sofia gå på toa på riktigt så hon gick och jag stog där själv med Eric, jag ville att tiden skulle stanna för det var helt underbart! Sen frågade Eric vem eller vilka vi var med och då sa jag glatt med hela klassen, vi har avslutnings middag. –Okej, sa Eric. Sen kom han in på det där med telefon numret jag fick av han, han sa,

-Du, vill du veta varför jag just gav dig mitt nummer?

-Ja, det vill jag, lite nyfiket!

-okej, jo jag tycker du värkar… men han han inte säga nått mer för då kom Sofia.

-Ska vi gå till bordet igen? Frågade hon mig.

-Mm, vist, det kan vi.

Vi sa hejdå och fick en varsin kram av Eric, Sofia fick sin först så när hon hade sagt hejdå så gick hon till bodet igen och jag fick min kram och medans jag fick den så sa han in mitt öra, Ring mig i morgon så berättar jag allt! Jag blev glad i hela kroppen och innan jag sa hejdå till Eric så fick jag en kyss på kinden och sen var jag tvungen att gå till bordet tyvärr!

-Hejdå Eric,sa jag!

-Hejdå
Felicia, vi hörs i morgon!

När jag kom till bordet så frågade alla vad jag gjorde eftersom att det tog så långt tid, jo, sa jag, det var kö på toa, jag satte mig och fortsatte äta!! Jag var så himla lycklig just då, eftersom att för det första, jag ska ta studenten i
morgon och för det andra, jag hade fått Eric Saades numer! Efter 45 minuter så var alla klara så vi gick, vi fick sluta nu, så alla gick typ ut på stan, och sen skulle vi festa på kvällen.


på kvällen!


Vi alla gick på en club och dansade och drack, när klockan var 03.05, så var vi på väg hem,nästan alla gick at varsitt hål men jag och Sofia gick tillsammans en liten bit men sen var Sofia tvungen att svänga in på en på en gata där hon bor! Jag bor några kvarter bort så det tar kanske 10 minuter att gå. När jag var på väg hem så hörde jag en bil bakom mig som körde jätte sakta, jag började bli lite rädd ifall den följde efter mig ända hem. Men när bilen kom närmare mig så såg jag vem det var, jag blev så himla glad när jag fick sa at det var Eric. Han stannade och frågade om jag ville ha skjuts,

-självklart
sa jag, och hoppade in i bilen och fick en varm kram av han och en kyss på
kinden!

Av Emelie - 27 maj 2012 18:53

han härmar Eric, jätte mycket! tue att han inte van!!!

 
Av Emelie - 27 maj 2012 18:49

ÅÅ, båda är söta, fast Eric är änu sötare! (och hetare)    

 
Av Emelie - 27 maj 2012 09:39

Eric kollade självklart på eurovision song contest, och han är ju i Spanien, så här såg det ut när han kollade!   

 

Presentation


Heej! Nu har du kommit till en saade blogg! jag är ett sjukt stort fan av eric saade! för han är ju liksom BÄST! men hur som hällst så kommer jag bara att skriva om eric för det är ju en saadist blogg! ha det bra!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards